De gemeenteraad op 19 maart op bezoek in Tricht en Waardenburg

Gepubliceerd op: 12 maart 2024 10:03

Door regelmatig op bezoek te gaan in de kernen willen de raadsleden het makkelijk maken voor inwoners om met hen in gesprek te komen. Tijdens deze bijeenkomsten ontstaan open gesprekken over onderwerpen die leven in de kernen. Zo weet de gemeenteraad wat er speelt bij de inwoners en hoe zij over bepaalde situaties denken.

Gesprekken

Tijdens elke bijeenkomst gaan groepjes inwoners en raadsleden met elkaar in gesprek. In een aantal rondes praten ze over verschillende onderwerpen. De kernen en de raadsleden kiezen zelf waar ze het met elkaar over willen hebben. Het zijn onderwerpen die nu spelen binnen de kernen.

Het doel van de avond is informatie delen en ophalen. De raadsleden nemen deze informatie vervolgens mee in hun besluit over het onderwerp, zodra dit op de agenda staat. Over sommige van de onderwerpen neemt de raad al snel een besluit. Bij andere onderwerpen kan dat wat langer duren. Maar voor alle onderwerpen geldt dat de raad graag uw mening wil horen!

Praat mee

Praat mee en leg uw zorgen en ideeën voor uw kern bij de raad neer:

• 20.00 uur in dorpshuis Tricht (Prins Johan Frisoplaats 1A)
  • 20.00 uur in dorpshuis de Koeldert in Waardenburg (Koeldert 30)

Alle inwoners van Tricht en Waardenburg zijn van harte welkom om mee te praten. Aanmelden is niet nodig.